perjantai 25. helmikuuta 2011

home sweet home

Olin vaan neljä päivää pois kotoa ja silti oli niin ihana palata takaisin t. kotihiiri :D

Ja oon kuunnellu tätä ihan liikaa... (repeatilla koko loman, eiku)

Sandra - Maria Magdalena









Mä en tiedä mitään kauniimpaa kuin usvainen talvi-ilta auringonlaskun aikaan hiljaisesta Puijon tornista katsottuna, tai ennemminkin koettuna. Harmi sinänsä etten saanut ikuistettua siitä kauneudesta puoliakaan, mutta kai tästä kuvasta silti jotain saa irti.





Tädin kissa :3


Se oli semmonen reissu! Laskettelemassa kävin vain kerran, koska pakkasta oli melkein 20 astetta, ja sen jälkeen olin kyllä _ihan_jäässä_. Ostoksiakin tuli tehtyä, mutta esittelen ne myöhemmin, ettei tästä tuu mitään kilometripostausta :D

Mutta näkemiin, vaikka ei tätä taida kukaan oikesti lukea...

lauantai 19. helmikuuta 2011

penkkarit + wanhat

Hallo!

Edellispäivänä oli penkkarit, kuten kaikki varmasti tietävät. Sain jotain mössöä hiuksiin, huulipunasydämen poskeeni ja kajaaliviikset+parran SEKÄ ison kasan karkkia! Alla olevassa kuvassa on murto-osa saaliistani:


Eilen oli sitten luonnollisesti Wanhojen tanssit, ja kyllähän niistä tulikin sitten ikuistettua "muutama" otos, mutta en viitsi tänne niitä erikoisemmin laittaa. Laatu nyt kun oli mitä oli, sillä huonosti valaistu sali + painava objektiivi + epävakaa käsi = ei hyvä.



Torstaina oli päivää vaille täysikuu, joka loisti hienosti suoraan ikkunani edessä, niin piti sekin sitte ikuistaa. Kolminkertaisen ikkunan läpi otetut kuvat eivät nyt luonnollisesti ole mitään huippulaatua, mutta pakko näitä kuvia on silti tänne tunkea :D


Mutta nyt meitsillä alko...

!!


Huomenna suuntaan Kuopioon muutamaksi päiväksi ja toivottavasti saan sieltä jotain julkaisukelpoisia kuvia tännekkin esiteltäviksi.

tiistai 15. helmikuuta 2011

pakenin pilviin valkoisiin

Eiks vaan että se menee niin, että jos panostaa yhteen postaukseen tosisuperpaljon niin seuraavaan ei tartte sitte juur yhtään? :----) Noooooh, mun tapauksessa ainakin taitaa käydä just näin.

Tänään kun heräsin ja tassuttelin keittiöön niin katsoessani lämpomittaria luulin olevani vieläkin unessa ja piti kyllä hieraista silmiä pari kertaa, mutta ei, totta se oli! Kolmisenkymmentä astetta pakkasta, huhhuh.

Mutta tässä nyt jotain viimepäivien tunnelmia kuvissa ja yksi ihana kappale (vaihteeksi...)


Kolmas Nainen - Pilviin