sunnuntai 3. kesäkuuta 2012
perjantai 25. toukokuuta 2012
everything seems to look as it should
Jeejee, kesäfiilis <3 Koulu loppuu kohta jippii ja toivottavasti on tällänen kiva sää vielä päätökseen asti! Oon vaan kuunnellu kaikkia kesäisiä biisejä iha fiiliksissä ja ollu mahollisimman vähissä vaatteissa :D Tänäänki heräsin kaheksan jälkee pikku aamulenkille pyörällä ihan vaan sen takii ku oli niin ihana ilma!
Mun päivä jatkuu leffoi kattellessa ja näitä kuunnellessa:

Mun päivä jatkuu leffoi kattellessa ja näitä kuunnellessa:
maanantai 21. toukokuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)